Как да разберем

Колкото е по-мощна е ерекцията, толкова по-здрав е мъжът. През последното десетилетие е открито изключително важна връзка между сексуалната активност и доброто здраве. Когато мъжките кръвоносни съдове са здрави и „еластични”, сърцето и мозъкът му функционират добре и ерекцията е на ниво. Когато нервните връзки са активни и в тялото се отделят големи количества азотен окис, познавателните му способности са високи, а ерекциите – твърди като скала. Когато нивата на тестостерона са нормални и мъжът контролира теглото си, той е в състояние да спортува по-ефективно и да има здраво, муксулесто тяло – и ерекциите му са твърди като скала. Нужно е мъжете да започват да свързват нещата и да разберат, че доброто здраве и добрата ерекция са обвързани, и да започнат да се грижат по-добре за себе си.

Мъж с получена ранна твърдост на пениса чрез ползване на хапчета за ерекция с натурална основа

Голяма част от намаляването на твърдостта на пениса в ерекция, често е приписвана на възрастта,но се дължи всъщност на заседнал начин на живот и лошо хранене.Три оргазма седмично са важен индикатор, че сте здрави и в добра физическа кондиция. Освен това силата на ерекцията – твърдостта му, е истинският барометър за мъжкото здраве.

Мъже, трябва да приемете твърдостта на пениса си като система за ранно предупреждение за евентуални сърдечно-съдови заболявания.

Няколко съвета за твърда ерекция:

Хранене
– сексуалната изява се влияе в голяма степен от нещата, които консумирате, и количествата, които се поглъщат. Опитайте да смалите порциите си с около 500 калории дневно. Това е важно, защото количеството мазнини по корема влияят върху количеството тестостерон, което произвеждате – колкото повече мазнини, толкова по-малко тестостерон.
Избягвайте мазните храни, за да не шокирате кръвоносните си съдове. Мазните висококалорични храни не са афродизиаци. Мазнините увреждат кръвоносните съдове, и те не могат да реагират адекватно, когато мозъкът праща сексуални сигнали към пениса. Нервите в пениса губят чувствителността си, когато наоколо се натрупа холестерол.

Секс фитнес
Най-сигурният начин да подобрите твърдостта, увеличите сексуалния апетит, напомпате самочувствието и да подобрите сексуалната си активност е чрез редовна физическа активност. Упражненията не само ще подобрят физическото състояние на тялото, но влияят благотворно на активността на мозъчните вълни, което ви кара да се чувствате по-енергични. Няма да се чувствате уморени по време на секс, а и спортът повишава нивата на мъжкия хормон тестостерон, който пък е отговорен за по-мощното либидо.

За да увеличите сърдечния си ритъм, добавете 5-6 километра ходене пеша всеки ден. Може да карате и колело. Ходенето също така понижава стреса и помага за отслабването. А когато теглото върви надолу, ерекцията отива „нагоре”.