Най-основно ерекцията е подвластна на притока на кръв. Именно затова, сърцето трябва да бъде в добро здраве, когато става въпрос за подобряването на качеството на състоянието на втвърден пенис.

Ако искате да запазите доброто качество на сексуалната си фукнция трябва да спрете всичко, което оказва неблагоприятно влияние върху сърцето. Такива неща са : алкохолът цигарите, наднорменото тегло. Естествено не всеки човек е склонен да се откаже от тези малки пороци, именно затова е добре в такъв случаи, господата да изпозлват помощта на хапчетата за ерекция.

Все пак ако искате да се предпазите от вредните навици ви представяме най-важните неща, които биха нарушили качеството на втвърдяването на пениса ви:

мъж и жена в леглото гледайки към еректиралия му пенис

1.Неподходяща храна

Това е може би най-важният фактор, които влияе неблагоприятно на ерекцията. Някои от храниите, които купуваме в големите супермаркети са пълни с химическото вещество бисфенол, което увеличава количеството на женският полов хормон в тялото.

2.Сладкиши/десерти

Консумирането на захар в каквото и да е количество води до покачването на нивата на гл/коза в кръвта, което стимулира производството на инсулин. Инсулинът пък от своя страна спира производството на тестостерон, което само по себе си води до нарушаване на качествената ерекция.

3.Недоспиване

Хроничното недоспиване оказва изключително неприятно влияние върху нивата на тестостерона.  Според направени проучвания по темата, рпри 5 часа сън, мъжкото тяло губи 10% от производството на тестостерон. Разбира се в динамичният начин на живот не всеки мъж може да си позволи да прекарва нужното на организма време в сън. Хапчетата за ерекция обаче, могат да позволят на тези мъже да водят качествен полов живов, като значително подобрят ерекцията им.intimate-teas-cunnilingus21-199x300

4.Продължителни натоварвания (маратони)

Тичащите над 40км всяка седмица може да намалят нивата на тестостерон с около 17%, смятат американски учени. Това се дължи на нарушаването на комуникацията на между мозъка и хормоно-произвеждащите жлези, което обяснява и намалените нива на тестостерон при бегачите на дълги разстояния.

6.Продължителни натоварвания ( маратони ) – тичащите над 40км всяка седмица може да намалят нивата на тестостерон с около 17%, смятат американски учени. Това се дължи на нарушаването на комуникацията на между мозъка и хормоно-произвеждащите жлези, което обяснява и намалените нива на тестостерон при бегачите на дълги разстояния.

7.Алкохол – вероятно много от вас се надяваха, алкохолът да не се появява в тази класация, но уви. Той е от изключително голямо значение за тестостерона. Възможните промени в тялото, повлияни от алкохола са стотици, но основно – при прием на алкохол, тялото изменя процесите си и от там намалява производството на основни хормони, включително тестостерон.